• 21-06-2007, 15:50:39
    #10
    Bide ağlıyon tatile çıkmıycam diye
    Bulmuşsun ortamı ohh
  • 21-06-2007, 23:34:19
    #11
    geçen yaz çekilmiştim bu fotorafı

    KoS,Monarch,DrStranger,Muratozcirpici,Ben
  • 21-06-2007, 23:42:11
    #12
    resimdeki yer neden tenha bir yer acaba
  • 22-06-2007, 09:26:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen yaz çekilmiştim bu fotorafı

    KoS,Monarch,DrStranger,Muratozcirpici,Ben

    hani ben yokum orada
  • 12-09-2008, 23:44:09
    #14
    gördümde, iyiymiş