• 17-06-2007, 00:50:33
    #19

    Bu da oldukça iyi.
  • 17-06-2007, 02:26:51
    #20
    gerçekten çok hoş çalışmalarınız..

    hele şu ikisi çok hoşuma gitti


  • 17-06-2007, 05:09:06
    #21
    teenesil , leet , bello , GoodSave!, UndeaD yorumlarınız ve begeniniz için teşekkürler egerki ince espiri zekasına sahip fikirleriniz olursa lütfen paylaşınız zaman buldukça çiziyoruz