• 13-03-2010, 13:06:43
    #1
    http://www.swfcabin.com/open/1268474767

    Saat 05:10, güneş yavaş yavaş yüzünü gösteriyor...
    Uykudan gözlerim savaşıyor
    Bi anda yanlış url sonucu evde ve kulaklarımda bu şarkı çınlamaya başladı...aman tanrım...yok böyle birşey bu nasıl bir şive bu nasıl bir tip

    !DİKKAT!Uzun süre yüksek sesle izlenmesi, çin işgencesi etkisi yaratıyor!DİKKAT!
  • 13-03-2010, 15:03:40
    #2
    Polka güzeldir ya


    http://www.youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI
    orijinali
  • 13-03-2010, 15:07:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım bu şeyde vardı Filli Boya reklamında.
    Hatta Maria De Souza (bkz : Alex De Souza'nın kızı) hoş bir reklam müziği.
    Kısa olması mantıklı, uzun olması sakıncalı..
  • 13-03-2010, 15:09:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Leva's Polka - Loituma

    iyidir, hoştur, bayağı eskidir..
  • 13-03-2010, 15:11:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    oda güzelmiş umut
  • 13-03-2010, 15:13:49
    #6
    ben çok sevdim.. Hiç bitmeyen şarkı:P
  • 13-03-2010, 15:13:54
    #7
    Sanat eseri
  • 13-03-2010, 15:52:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Güzel
  • 13-03-2010, 16:02:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bu şarkının Türkçe meali ne acaba