• 24-02-2010, 22:57:52
    #1
    Misafir


  • 24-02-2010, 23:00:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Keyfe bak
  • 24-02-2010, 23:01:13
    #3
    hayvan nalları dikmiş, yada kafası güzel
  • 24-02-2010, 23:01:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gam yok kasefet yok dert yok gel keyfim gel
  • 25-02-2010, 04:14:16
    #5
    ekran kartından aşşağıya inmesi içinde merdiven yapmışlar, sanırım onun 5 yıldızlı mekanı, bence bu hayvan geceden kalma : )
    Teşekkürler...
  • 25-02-2010, 10:24:06
    #6
    Orası sıcak oluyor.Bende hamster beslediğim için biliyorum sıcağa dayanamazlar hemen uyurlar.
  • 26-02-2010, 00:05:13
    #7
    Misafir
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası sıcak oluyor.Bende hamster beslediğim için biliyorum sıcağa dayanamazlar hemen uyurlar.
    tavşan gibi birşey işte
  • 26-02-2010, 12:22:38
    #8
    Gel keyfim gel alkolikler gibi sızmış kalmış kasada : )
  • 26-02-2010, 19:01:24
    #9
    Kobay
    Bulmuş yerini. Teşekkürler.