Aslında geğik bir video değil. aksine çok güzel. Paylaşmak istedim. Discovery Channel'in tanıtım videosu mutlaka izleyin....
http://www.facebook.com/video/video.php?v=260849684246
Dünyayı Seviyorum !
4
●189
- 13-02-2010, 13:03:49Dünyayı bu kadar sevmek yerine birazda Cennet'i sevmeliyiz

Video güzelmiş. repliyorum.. - 13-02-2010, 13:05:50Üyeliği durdurulduCennet'i sevmek için görmek gerekir. Görmek için dünyada iyi işler yapmak gerekir. Bir yerde iyi bir iş yapmak için o işi o işin yapıldığı yeri sevmek gerekir. Yaratanın yarattıklarını, evreni sevmek gerekir. Bunların hepsi => CennetLineBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2010, 13:17:19Sadece dünyayı sevmek yetmez amaLeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyayı bu kadar seversek ahiret için birşey yapmayız.
Allah (c.c) yerine getirmemiz gereken bir takım emirler vermiştir.
Rabbim cümlemize bu emirleri yerine getirmeyi nasip etsin inşallah.
