DIR yazsak açılırmı açaba :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
DIR yazsak açılırmı açaba :)
7
●
182
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
DIR yazsak açılırmı açaba :)
25-05-2007, 12:49:33
#1
MicroLine
Üyeliği durduruldu
25-05-2007, 12:56:41
#2
ErsaT
Çökmüş artık DIR yazsanda fayda etmez
Format C:
Yapmak gerek
25-05-2007, 13:00:28
#3
ManuaL
Misafir
etıra bas entıra bas zaman kaybetme entıra bas
25-05-2007, 13:03:02
#4
G60
Klasik tokatlama yöntemim vardır.
25-05-2007, 13:14:36
#5
Varista
Buna çakmak lazım formatı
25-05-2007, 13:22:20
#6
Likeliness
Üyeliği durduruldu
Format c:/q hızlı çakalım buna
25-05-2007, 13:25:11
#7
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Format c:/s yavaş çakalım
uzun sürsün
25-05-2007, 13:40:07
#8
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
bunun linux yüklü olanı var mı acaba
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler