• 24-05-2007, 03:56:17
    #2
    yuha bana biri böle vursa odu severim harbi
  • 24-05-2007, 03:57:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adam hiçbirşey olmamış gibi gülüyor bir de yuh!
  • 24-05-2007, 04:00:23
    #4
    kafa güzel adamların
  • 24-05-2007, 04:02:01
    #5
    Misafir
    aahaha çaaaaat
  • 24-05-2007, 04:03:54
    #6
    ah bana denk gelmezki
  • 24-05-2007, 04:21:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    adam iyi şaplattı valla
  • 24-05-2007, 21:49:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    puhahaha abi balyoz gibi indirio lavuk herif nasıl vuruyor öyle acımadan,adam şans eseri bayılmamış valla enseye çakmış direk.
  • 24-05-2007, 22:02:07
    #9
    KAfası güzel ya bunların