Kabızlık :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kabızlık :D
8
●
197
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Kabızlık :D
28-01-2010, 23:17:28
#1
umut_ege
Az önce sitemde gördüm bu adsense reklamını ince espri ve resim beni yerlere yatırdı
29-01-2010, 02:13:19
#2
swatemre
Üyeliği durduruldu
içinizi boşaltın mı? puhaha
29-01-2010, 02:15:46
#3
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
reklam değil komedi
29-01-2010, 02:16:55
#4
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Hey Allah'ım ya
29-01-2010, 02:26:09
#5
Cinan
Güzel reklam yapıyorlar
- İçinizi boşaltın
29-01-2010, 02:43:25
#6
F.Gungor
İlgi çekici bir reklam işte. Ne tıklama gelir buna
29-01-2010, 03:07:42
#7
Psik0
Üyeliği durduruldu
Muhahaha İçinizi Boşaltın
29-01-2010, 04:15:19
#8
BlancVier
Bütün içimizi boşaltıyor muyuz ? Bak boşaltıyorum he.
(
bkz.
)
29-01-2010, 07:07:45
#9
zayrog
böyle manalı laflarla ayıp yapmıyo mu bunlar şimdi bize 5dk nızı ayırın felan
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler