orjinal bir şaka - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
orjinal bir şaka
8
●
192
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
orjinal bir şaka
27-01-2010, 15:06:46
#1
dennishan
Üyeliği durduruldu
burdan
Çok orjinal süper organizasyonlu harika bir Şaka
http://www.zaplat.com/video/saka_vid...5%9Eakas%C4%B1
27-01-2010, 15:19:17
#2
Bekq
Üyeliği durduruldu
Bu adamın yerinde olmak istemezdim.
28-01-2010, 03:58:42
#3
zayrog
off çok kötü ya
ama kim olsa inanır
28-01-2010, 14:35:19
#4
Trust
Garibim ne sevindi ya
28-01-2010, 14:40:46
#5
Milenyum
burda olsa cinayet çıkar
28-01-2010, 14:42:11
#6
dahi
bu çekik gözlüler şakada fena kekliyrlar insanları
28-01-2010, 19:13:45
#7
blogmaster
yazık
28-01-2010, 22:21:15
#8
HoST13
Bu ne ya. Zavallı adam.
29-01-2010, 11:02:56
#9
komci21
Üyeliği durduruldu
off kötü oldu bea.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler