• 24-01-2010, 18:07:23
    #1


    millet uzaktan kumandalı araba oynarken biz böyle arabalarla oynardık...
  • 24-01-2010, 18:13:03
    #2
    mısır'dan da güzel bebek yapılırdı, en güzeli aslında böyle açık havada.. Şimdiki çocuklar şanssız.
  • 24-01-2010, 18:16:56
    #3
    aklıma çocukluğum geldi
  • 24-01-2010, 18:18:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vay be..
  • 24-01-2010, 18:20:07
    #5
    trabzon mu bura
  • 24-01-2010, 18:24:07
    #6
    eftal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trabzon mu bura
    Giresun - Güce - Yukarı Boynuyoğun Köyü
  • 25-01-2010, 00:55:24
    #7
    görmeyen, yorumlamayan kalmasın.
  • 25-01-2010, 00:59:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aklıma cocuklugum geldı vanda kı gunlerım