Emoları Rahat Bırakın !!!
25
●709
- 05-01-2010, 21:09:56(E)vcilleştirilmiş (M)odern (O)dunlarRedLine1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2010, 21:12:20
- 05-01-2010, 21:12:41Üyeliği durdurulduvideo yu izlemeden önce hiç içimde bu kadar nefret yoktu bu türe karşı

şuna bi osmanlı tokadı vurasım geldi
http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
şu türden esinlenmişler galiba
yazık