Şarkı yorumu :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şarkı yorumu :D
2
●
142
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Şarkı yorumu :D
26-12-2009, 21:04:11
#1
Isaret
Arkadaşlar ismini vermiyim bir sitede mp3 dinlerken altında yazılan yorumlara bakayım dedim şarkı radio edit hareketli bu arada
way canını yiyim. yıhılıyir erzurum caddeleri hele tey tey...
26-12-2009, 21:06:49
#2
KingMania
http://www.google.com.tr/#hl=tr&q=wa...8885437d6e1fd0
:P
26-12-2009, 21:11:56
#3
Isaret
aynen
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler