• 11-05-2007, 02:22:20
    #1
    Misafir
    [yt]oVrHbtXszgs[/yt]
  • 11-05-2007, 02:25:00
    #2
    driftin kralını yapıyolar
    ama o arabayı çarkıfelek gibi döndürmeleri gerçekten orjinal
  • 11-05-2007, 02:25:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    biz bi sahin alamıyoruz adamlar sıfır arabalarla şov yapıyor ..
    adaletin bumu dünya...
  • 11-05-2007, 02:25:22
    #4
    Misafir
    buyur buna yorum yap
    yeterince orjinalmi?
    [yt]3S7FUbkbaeQ[/yt]
  • 11-05-2007, 02:26:22
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    çarşaflı abilerime bak bea
  • 11-05-2007, 02:26:41
    #6
    Misafir
    bizde araba kullanıyoruz diye geçiniyoruz :S
  • 11-05-2007, 02:27:53
    #7
    düüüt süperler
  • 11-05-2007, 02:34:22
    #8
    toprağı eşelesen petrol çıkıyo
    adamlarda ne yapıcaklarını şaşırıyolar
  • 11-05-2007, 02:36:01
    #9
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde araba kullanıyoruz diye geçiniyoruz :S
    sen kullanıyorsun zaten.

    bu hacıların ne yaptığı belli değil