• 25-12-2009, 23:24:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    haikaymış
  • 25-12-2009, 23:28:06
    #3
    Tek bir şey söyleyim teneke yığınından başka bir şey değil Türkiyede o kadar doğal güzellikler varken teneke yığınına neden bakayım?
  • 26-12-2009, 01:02:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    öyle deme Can bence güzel tabi Türkiye ile kıyaslanamaz ama yinede hor görmemek lazım..
  • 26-12-2009, 17:04:50
    #5
    OrdinaryusCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek bir şey söyleyim teneke yığınından başka bir şey değil Türkiyede o kadar doğal güzellikler varken teneke yığınına neden bakayım?
    tenekeden öyle harika bir eser çıkardıkları için.