• 20-12-2009, 16:41:55
    #1
  • 20-12-2009, 16:52:57
    #2
    Çok fazla indirim yapmış. Zararına satar bu bea
  • 20-12-2009, 16:56:44
    #3
    aynen usta indirimde bu fiyat görülmedi
  • 21-12-2009, 19:44:49
    #4
    rahatsız insanlar ya
  • 21-12-2009, 19:45:59
    #5
    Zararına satışlarımız başlamıştır
  • 22-12-2009, 03:39:17
    #6
    Nasıl yakalamışlar bu resmi Çok büyük indirim bu kesin 10 tane satsa iflas eder...
  • 22-12-2009, 04:04:37
    #7
    Böyle Enteresan İnsanlarla iletişim halınde geçiyor hayatımız yahu (: suraya bak
  • 22-12-2009, 04:07:14
    #8
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazen bizde goruyoruz arasira misal bir peynir eger 10 kurus ise ozel fiyat 2 tane aldiginda 25 kurus
  • 22-12-2009, 04:16:41
    #9
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen bizde goruyoruz arasira misal bir peynir eger 10 kurus ise ozel fiyat 2 tane aldiginda 25 kurus
    hahaha evet cok denk gelıyor