6 iPhone'dan piano:) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
6 iPhone'dan piano:)
4
●
192
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
6 iPhone'dan piano:)
15-12-2009, 23:53:15
#1
savec0re
Üyeliği durduruldu
http://www.facebook.com/home.php?ref...8322365&ref=nf
Çaldığı şarkının adını bilen biri söylerse çok makbule geçer
16-12-2009, 00:14:45
#2
slacker
vay p.şt
16-12-2009, 00:16:49
#3
kral18
Üyeliği durduruldu
Videodaki yorumlara bak ya
16-12-2009, 01:19:13
#4
deli dana
savec0re adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.facebook.com/home.php?ref...8322365&ref=nf
Çaldığı şarkının adını bilen biri söylerse çok makbule geçer
Yann Tiersen - La Valse D'Amélie
18-12-2009, 09:14:08
#5
secorama
Üyeliği durduruldu
6 iphone'u yan yana koyana kadar o parayla iki piano alırdı :P şaka bir yana gerçekten piano çalmaktan daha zor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler