• 13-12-2009, 00:58:00
    #1


    Sizce kotaya yazarmı
  • 13-12-2009, 00:59:16
    #2
    Çok yazar çok
  • 13-12-2009, 01:00:28
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    justin uzerinden girsin bari
  • 13-12-2009, 01:07:29
    #4
    aklı eski sistem internet modemlerine gitmiş galiba. çevirmeli ağda kalmış bu
  • 13-12-2009, 01:13:09
    #5
    zaten grubun adında sorun var buda normal tabi.
  • 13-12-2009, 01:58:45
    #6
    Sayıyla geliyolar bunlar böyle Face bizi sınasın diye gönderiyo
  • 14-12-2009, 20:31:10
    #7
    Bunlar video izlediğinde kotanın gitmediğini savunanlardır ayrıca.