yorum yapabilcek varmı? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yorum yapabilcek varmı?
39
●
788
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
yorum yapabilcek varmı?
1
2
3
4
5
30-04-2007, 16:45:14
#28
ReGuaL
Misafir
zedrh+ isyanlarda gibi gördüm seni
30-04-2007, 16:46:51
#29
zedrh+
Misafir
yok abi adam tam çakal ya
biz ona taktik veriyoz veriyoz sıra ona geliyo bi şekilde kaçıyo mutlaka
30-04-2007, 18:21:29
#30
Gokchan
dursunbaba'nın videosunda birisi konuşuyor;
Alıntı
- pompala bak ayağını 3000 devirde pompala
- öyle değil yaaa ayağını 3000 devirdeyken birden çekiyosun birden basıyosun
Kazasız,belasız inşallah...
30-04-2007, 18:32:36
#31
UndeaD
[yt]KtBtRAiD7jE[/yt]
bizim arkadaşın denemesi :P nasıl ?
araç : tipo
30-04-2007, 18:37:28
#32
zedrh+
Misafir
güzel çalışma +rep
30-04-2007, 18:42:36
#33
Labidu
Misafir
hahaha zeynel sen adamı öldürürsün lol
30-04-2007, 20:00:40
#34
ghurjhan
Üyeliği durduruldu
izmit - istanbul karayolu deilmi orası
30-04-2007, 20:14:45
#35
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
tepki manyak
30-04-2007, 21:54:32
#36
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
honda vtec olması lazım uzun vıdeosu vardı ordan bılıyorum
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler