Ey ahali :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ey ahali :)
2
●
157
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Ey ahali :)
21-11-2009, 01:43:57
#1
Mist
http://www.facebook.com/video/video.php?v=60666673653
çok güldüm bu videoya
21-11-2009, 02:48:18
#2
okyay58
Bu video sayesinde ülkemize neden Turkey dediklerini anlamış bulunuyoruz. Seçim meydanlarında ki görüntülerle bu görüntüler arasında ben bi' fark göremedim...
21-11-2009, 13:43:46
#3
CoMMaNDoS
Üyeliği durduruldu
aynen koyun gibi guderler adami sesi cikmazsa
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler