• 12-11-2009, 00:15:46
    #1
    arkadaşlar çok güldüm ve paylaşmak istedim

    anlayan gülsün anlamayana birşey demeyin
  • 12-11-2009, 00:19:01
    #2
    var mı böyle babayiğit ya. karısı ne dedi acaba ?

    şop olma durumu da var bence
  • 12-11-2009, 00:22:07
    #3
    Verilmişti. Hatta bugun tdemirtas ta vermişti. Konu kitlendi.

    Bence forumu hor kullanmamak lazım Yine güldüm. Sagol
  • 12-11-2009, 11:16:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cesaretine diyecek birşey yok adamın.
  • 12-11-2009, 11:23:33
    #5
    komik bir şey ama eşine saygısızlık bence
  • 12-11-2009, 11:33:39
    #6
    Şişme bebekle mi evlenmiş acaba ?
  • 12-11-2009, 14:34:01
    #7
    Arkadaşları yaptırmıştır. Ah Elizabeth Ah..