Durun artık - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Durun artık
14
●
276
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Durun artık
1
2
11-11-2009, 20:47:29
#10
Levent
repax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende sorguladım şimdi cilt no gerekiyor dedi normal sorgulamada, yabancıda bende çıkmıyorum sanırım cilt no vs. gerekli. Eğer sorgulama yaparsan bizide merakta bırakma
Sonuçları buraya döktürürüm tüm detaylarıyla merak etmeyin arkadaşlar.
11-11-2009, 20:48:03
#11
Fighter
Üyeliği durduruldu
var mı yokmu ne yapacaksınız geyiğinize bakın
11-11-2009, 20:49:05
#12
Ferad
Yabancı kimlik no tc vatandaşlarında çıkmaz oturma izni gibi bir belge ile ikamet ediyorsanız çıkar bendeki gibi
.
11-11-2009, 20:52:27
#13
AfMeSu
Verilmişti.. Üstelik ben vermiştim
https://www.r10.net/geyik-resimler-am...durdursun.html
11-11-2009, 20:54:03
#14
Repax
AfMeSu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Verilmişti.. Üstelik ben vermiştim
https://www.r10.net/geyik-resimler-am...durdursun.html
Evet yakın zamanda vermişin hemde, ama geyik yenilemesi oldu sağol bilgi için
11-11-2009, 20:55:11
#15
warchild
@MaRkS feci azim var sende
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler