• 17-04-2007, 22:16:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    [yt]pdYsHFI2ZhI[/yt]
    Şahsen benim yiğen olur Eve geldim birde baktım bizimki kopmuş
    Sizinle paylaşmak istedim Tütü demekten çekinmeyiniz
  • 17-04-2007, 22:26:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Heheheh çok şirin ya
  • 17-04-2007, 22:51:36
    #3
    Misafir
    çok tatlı.Allah analı babalı büyütsün
  • 17-04-2007, 22:57:50
    #4
    Yerim ben onu yaa
  • 17-04-2007, 23:00:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Allah Bağışlasın çok tatlı nazar değmesin
  • 18-04-2007, 05:06:51
    #6
    Misafir
    benim yeğene çok benziyor hatta bizim yeğen sandım ama dikkatli bakınca o değilmiş anladım

    allah analı babalı büyütsün çok tatlı bişey (ama bizimki daha tatlı )
  • 18-04-2007, 12:30:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    insallah benimde böyle tatlı kızım olur allah bagıslasın
  • 18-04-2007, 15:48:34
    #8
    Zıpır yahu bu Maşallah Allah analı babalı büyütsün.