• 04-10-2009, 19:54:22
    #1

    Bıktık şu spam mailllerden
  • 04-10-2009, 19:55:25
    #2
    güzelmiş repledim
  • 04-10-2009, 19:56:40
    #3
    iyiymiş
  • 04-10-2009, 20:20:04
    #4
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzelmiş repledim
    Teşekkürler.
  • 05-10-2009, 19:56:27
    #5
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    iyi düşünülmüş
  • 05-10-2009, 19:58:15
    #6
    eheh çok iyi ya
  • 05-10-2009, 20:25:05
    #7
    hehe güzelmiş +RaP
  • 05-10-2009, 20:41:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    süper.
  • 05-10-2009, 21:56:30
    #9
    Yurdumuzda en çok orman yangıcı Antalya civarında oluyor, herhalde çok fazla spam mail alıyorlar ayırt edemiyorlar