• 13-04-2007, 23:47:28
    #1
    [yt]9oRQJK61MWs[/yt]

    bundan gerisi yalan diyorum

    [yt]Ta-ATEOOo8M[/yt]
  • 13-04-2007, 23:59:00
    #2
    Misafir
    Güzel gerçekten Adam tek başına orkestra maşallah
  • 14-04-2007, 00:08:26
    #3
    adam resmen 1e1 aynı yapıyor sesleri hasta oldum
  • 14-04-2007, 00:10:37
    #4
    Misafir
    daha iyileri var
  • 14-04-2007, 03:54:56
    #5
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha iyileri var
    daha iyileri o sesleri başka yerlerinden çıkarıyordur diye tahmin ediyorum
  • 14-04-2007, 03:57:52
    #6
    Misafir
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha iyileri o sesleri başka yerlerinden çıkarıyordur diye tahmin ediyorum
    daha iyileri var
  • 14-04-2007, 04:04:23
    #7
    2 cisi süpermiş gerçekten wuuw
  • 14-04-2007, 04:05:56
    #8
    gerçekten güzelmiş..