• 23-09-2009, 23:56:32
    #28
    Daha önce izlemiştim. Harika gerçekten. Seslendirme de olursa tadından yenmez
  • 23-09-2009, 23:58:54
    #29
    Güzel olmuş
  • 24-09-2009, 00:19:44
    #30
    Gerçekten çok güzel olmuş, eline sağlık.
  • 24-09-2009, 00:22:33
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Süpersin dostum, çok hoş olmuş. Yalnız yazı yerine sesleri düzenliyebilseydin daha manyak olurdu.

    Eline sağlık, nacizane +repini yolladım..
  • 25-09-2009, 08:19:35
    #32
    teşekkürler =)

    Seslendirme için bi kaç kişi lazım.
  • 25-09-2009, 09:44:53
    #33
    seslendirme olsaymış daha da güzel birşey çıkardı ortaya ellerine sağlık güzeldi
  • 25-09-2009, 09:49:41
    #34
    haha süper olmuş eline sağlık
  • 25-09-2009, 09:50:57
    #35
    Webmaster, Webmaster, Webmaster Süper olmuş eline sağlık.
    Sesledirme olsaydı mükemmel oldurdu
  • 28-09-2009, 20:44:53
    #36
    yenilerinde düşünebilirim