Seo Savaşı - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seo Savaşı
36
●
962
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Seo Savaşı
1
2
3
4
5
23-09-2009, 23:56:32
#28
KMLGRLR
Daha önce izlemiştim. Harika gerçekten. Seslendirme de olursa tadından yenmez
23-09-2009, 23:58:54
#29
Kadir TUTAK
Güzel olmuş
24-09-2009, 00:19:44
#30
Peksoft
Gerçekten çok güzel olmuş, eline sağlık.
24-09-2009, 00:22:33
#31
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Süpersin dostum, çok hoş olmuş. Yalnız yazı yerine sesleri düzenliyebilseydin daha manyak olurdu.
Eline sağlık, nacizane +repini yolladım..
25-09-2009, 08:19:35
#32
LordSebbo
teşekkürler =)
Seslendirme için bi kaç kişi lazım.
25-09-2009, 09:44:53
#33
Smart_Yazilim
seslendirme olsaymış daha da güzel birşey çıkardı ortaya ellerine sağlık güzeldi
25-09-2009, 09:49:41
#34
Okan
haha süper olmuş eline sağlık
25-09-2009, 09:50:57
#35
TRs
Webmaster, Webmaster, Webmaster
Süper olmuş eline sağlık.
Sesledirme olsaydı mükemmel oldurdu
28-09-2009, 20:44:53
#36
LordSebbo
yenilerinde düşünebilirim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler