• 10-04-2007, 13:07:52
    #1
    [yt]3guZda7nku8[/yt]
  • 10-04-2007, 13:24:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tiplere bak ya ne mallar hay allam
  • 10-04-2007, 16:25:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    japonlar ya yaratıcı adamlar
  • 10-04-2007, 16:39:31
    #4
    Zuahuahua Manyak Yaw Koptum
  • 10-04-2007, 17:36:24
    #5
    Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tiplere bak ya ne mallar hay allam

    Mal nedir arkadaşım adam gibi yorum yapın. Elin adamlarına mal deme hakkını sana kim veriyor? Halbuki Japonlar Türkleri çok sever.

    Daha sonrada millet atamıza laf attığı zaman cingar çıkarıyoruz. Biz önce saygılı olacağız ki millet de bize saygılı olsun.

    Bu yorumun yüzünden videonun keyfini çıkaramadım valla. Ayıp lütfen editle mesajını...
  • 10-04-2007, 17:50:10
    #6
    adam arkadaşını dövüyor bide nedense
  • 10-04-2007, 17:56:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    En son duvardan çıkma şakası süper yaa eheheh ama varya en son şaka yapılan çıtıra hasta oldum nasılda ağlıyor ya yazık yapılırmı öle tatlı kıza