Canavar şakası
6
●315
- 10-04-2007, 17:36:24Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mal nedir arkadaşım adam gibi yorum yapın. Elin adamlarına mal deme hakkını sana kim veriyor? Halbuki Japonlar Türkleri çok sever.
Daha sonrada millet atamıza laf attığı zaman cingar çıkarıyoruz. Biz önce saygılı olacağız ki millet de bize saygılı olsun.
Bu yorumun yüzünden videonun keyfini çıkaramadım valla. Ayıp lütfen editle mesajını...
eheheh ama varya en son şaka yapılan çıtıra hasta oldum nasılda ağlıyor ya yazık yapılırmı öle tatlı kıza