• 08-09-2009, 23:51:41
    #1
    Platin üye
    http://www.sanalcennet.com/internet-...til-olursunuz/

    Paylaşıldıysa özürdilerim.
  • 09-09-2009, 01:02:19
    #2
    Verin parasını gitsin şu eleman kafeden ya benim müşterim olsa kesin çoktan kovmuştum bunu
  • 09-09-2009, 01:05:28
    #3
    bu tam dayaklık
  • 09-09-2009, 01:06:12
    #4
    çok iyi ya ama kasıtlı çekilmiş gibi de gelmedi değil, öyle yada böyle acı gerçek tabi
  • 09-09-2009, 01:22:10
    #5
    allah yardımcısı olsun cafe sahibinin
  • 09-09-2009, 01:25:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bunun gibi bişi.

    Word'lü bilgisayar var mı?
    - Hayır çilekli ve vanilyalı var sadece.

    -Çıktılar hep siyah beyazmı oluyor?
    -Hayır ara sıra yeşil üzerine eflatun ördek desenlide çıkıyor.

    -Yer var m??
    -Var.. Pencere kenarımı olsun koridor mu?
    -Hı??..

    -Bilgisayar alabilirmiyim?
    -Tabi 1 mi olsun 1,5 mu?

    -Boş masa var mı? -Masa değil bilgisayar var.

    Bunun daha uzunu yok mu, çekiyorum gelmiyor... -- Mause dan bahsediyor, töbe yarabbii

    -Word'un olduğu bir yere oturup yazı yazabilir miyim?
    -Word'e sor kabule ederse oturursun

    -Internet kesik mi?
    -Kesik
    -Hepsinde mi kesik?
    -Hayır.. Sırayla gidiyor.. 1 kesik 1 bağlı....

    -Sadece bilgisayar istiyorum.
    -Ama biz yanında plastik tarak, 10 tane çengelli iğne, birde limon kolonyası veriyoruz. Onlarıda alın

    -Internet yok mu?
    -Yok
    -Hiç mi yok?
    -Azcık var ama onu da kendime ayırdım

    -Internet ne zaman gelicek?
    -Sabah kargoya verilmiş yarın sabah elimizde olur

    -Internet bilinçli olarak mı kesik?
    -Evet gıcıklık olsun diye kestik

    -Çıktı veriyor musunuz?
    -Veriyoruz.. ne kadar lazımdı?
    -Yaaa çıktı almam lazım benim
    -Tamam 3 numaralı bilgisayara geçebilirsin
    -Ama tek başıma yapamam
    -O zaman 2-3 arkadaşını daha çağır..

    -Bilgisayar alabilir miyim?
    -Tabii
    -İnternete giricem.. ilk defa geliyorum
    -Heyecanlı mısın?


    -Hocam tuşların karışmış olma ihtimali var mı?
    - Evet dibi tutmasın diye ara sıra karıştırıyorum

    -Elektrikler mi kesik?
    - Evet
    - Ne zaman gelicek?
    - Şimdi gitti... Biraz işi varmış hemen gelicek. Sizin isim neydi?
    - Hicran..
    - Hah tamam özellikle Hicran gelirse mutlaka beklesin dedi..
    - İyi o zaman bekleyim

    -Hocam siz bilgisayardan anlıyor musunuz?
    - Hayır ben aslında terziyim. Laf olsun diye burda duruyorum.

    -Hocam buradaki bilgisayarlarda yazı yazılabiliyor mu?
    - Hayır biz bu makinaları dolma sarmak için kullanıyoruz.

    -Bana güzel bir yer verirmisiniz?
    - Tabi.. Bahçede çiçekli falan bir masa ayırttım senin için. Sen git ben bilgisayarı gönderiyorum
  • 09-09-2009, 01:26:34
    #7
    keko
  • 09-09-2009, 01:34:25
    #8
    %100 bilinçli yapılan birşey bu ama genelde kafeler böyle zamanın da çalıştığım için oradan biliyorum...
  • 09-09-2009, 01:41:13
    #9
    Abinin .. şakamısın olm sen ya. Bizim internet cafe'de böyle mallar vardı kovuyordum resmen. 3 kuruş kazandıracak lanet ettiriyorlar adama..