• 05-04-2007, 18:26:27
    #10
    [konudışı]bu çalan müziği nerden bulabilir acaba[/konudışı]
  • 05-04-2007, 18:45:09
    #11
    Güzel goller.Takımın Arsenal galiba gollerin çoğu Henry ve ljunberg ten
  • 05-04-2007, 19:02:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bende call of da manyak goller atıyom bi gün videoya cekerim gecen mac 14-2 bitti
  • 05-04-2007, 19:06:59
    #13
    Gangstamonu haçen elinden öptüm şarkı için

    kastamonuluları sevmem ama idare et
  • 05-04-2007, 19:15:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    net te pes 6 turnuvası duzenleyebiliriz orjinal pes olan pm e gelsin
  • 05-04-2007, 19:30:03
    #15
    Çok güzel di goller gerçi kaleci biraz kova ama
  • 05-04-2007, 19:58:29
    #16
    bazıları basit ama voleler guzel olmus . bu ara son golu nasil attin :P
  • 05-04-2007, 20:13:39
    #17
    frekans,birinciyi buldum da ikinciyi bulamıyorum
    Luc Margeaux - Vallee des Larmes şarkısını bulamadım.
  • 05-04-2007, 20:18:26
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazıları basit ama voleler guzel olmus . bu ara son golu nasil attin :P
    Şutu cektikten sonra L2 Ye basınca yapıyor o şutu galiba

    Karacoder: Herkes öyle der ama severler