• 30-08-2009, 03:03:59
    #1
    http://www.facebook.com/video/video....0645&ref=share

    Ataride oynadığım günler geldi aklıma Bazen o çubuğa deymeden geçiyorduk peh
  • 30-08-2009, 03:13:26
    #2
    heyy gidi yıllar heyy beee
  • 30-08-2009, 14:56:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Benim atarim vardı bozuldu. Artık marioyu pc den oynuyoruz. Eskisi kadar tadı olmasa da zevkli oluyor. Mario Forever oynayan var mı?

    Bu arada video tam kopmalık. Müthiş olmuş.
  • 30-08-2009, 15:47:39
    #4
    yazık ya
  • 30-08-2009, 16:13:17
    #5
    trın tın trın tın tın.
    trın tı trın trın tın
    tın! böcek yiyen canavar yedi beni aney