• 29-03-2007, 00:44:59
    #1
  • 22-06-2007, 05:08:34
    #2
    o kadarmı kötüymüş bu ya
    kimse cevap yazmamış
  • 22-06-2007, 05:50:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sen fındık ye aynı şey......
  • 22-06-2007, 05:50:55
    #4
    msn e gel lan müjdem var
  • 22-06-2007, 06:21:36
    #5
    Misafir
    sabaha doğru muhabbet de bi garipleşiyo

    insanların cıvığı mı çıkıyo demeli
  • 22-06-2007, 18:18:58
    #6
    yok şimşek abim gibidir
    bizim muhabbet hep öle