Reon davetiye tasarlamaca - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Reon davetiye tasarlamaca
6
●
280
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Reon davetiye tasarlamaca
16-08-2009, 23:07:57
#1
HazarHizmet
Merhabalar,
R10.Net üyelik davetiye ile neden bizde davetiye tasarlamıyoruz dimi?
Ben paint ile yaptım resmi yolluyorum sıra sizde
Gece yaptım resim tekrar başka bir sunucuya yükledim.
17-08-2009, 13:29:40
#2
iLLeqaL
resim gitmiş
17-08-2009, 13:31:11
#3
cuhadar
Yükleme tarihi : 01/01/1970
17-08-2009, 15:00:10
#4
HazarHizmet
Sözde 3 yıl arşivliyormuymuş neymiş daha dün aksam koydum.
17-08-2009, 15:05:14
#5
uFig
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
reon derken bende reyon diye anlıyorum
AR10 o
17-08-2009, 15:28:48
#6
MuGi
www.tinypic.com
daha saglam oradan
17-08-2009, 17:09:07
#7
HazarHizmet
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
www.tinypic.com
daha saglam oradan
Oraya ekledim..
Dedim gibi amatörce oldu pait ile sizden daha güzel davetiyeler gelebilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler