• 16-08-2009, 23:07:57
    #1
    Merhabalar,
    R10.Net üyelik davetiye ile neden bizde davetiye tasarlamıyoruz dimi?
    Ben paint ile yaptım resmi yolluyorum sıra sizde

    Gece yaptım resim tekrar başka bir sunucuya yükledim.
  • 17-08-2009, 13:29:40
    #2
    resim gitmiş
  • 17-08-2009, 13:31:11
    #3
    Yükleme tarihi : 01/01/1970

  • 17-08-2009, 15:00:10
    #4
    Sözde 3 yıl arşivliyormuymuş neymiş daha dün aksam koydum.
  • 17-08-2009, 15:05:14
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reon derken bende reyon diye anlıyorum

    AR10 o
  • 17-08-2009, 15:28:48
    #6
    www.tinypic.com daha saglam oradan
  • 17-08-2009, 17:09:07
    #7
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.tinypic.com daha saglam oradan
    Oraya ekledim..

    Dedim gibi amatörce oldu pait ile sizden daha güzel davetiyeler gelebilir.