• 10-08-2009, 01:59:38
    #1

    - 90+35 oynanıyor
    - ve biz 90+35' de gol atıyoruz tarihe geçiyoruz
    -** 1ci gol 9 ağustosta, 2ci gol 10 ağustosta atıldı.
    - 21:45 de basladı 12:30da bitti
    ***Resimdeki kırmızı kutu içindeki yerlere dikkat
  • 10-08-2009, 02:01:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Guiza tarihe geçti desene
  • 10-08-2009, 02:03:01
    #3
    stadyumda elektirikler mi gitmiş
  • 10-08-2009, 02:04:25
    #4
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stadyumda elektirikler mi gitmiş
    evet
  • 10-08-2009, 02:05:32
    #5
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet
    gerçekten şaka gibi.
    Salih abinin halı sahası olsa neyse de koskoca profesyonel stadyum olmamalı böyle.
  • 10-08-2009, 02:06:11
    #6
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    Evet Elektirikler Gitti Şebeke Hatlarımı Ne Gitmiş Jenaratör Devreye Girene Kadarrr
  • 10-08-2009, 02:09:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TFF'den bunun için ceza alır herhalde ?
  • 10-08-2009, 02:09:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İlk gol 9 ağustos ikincisi 10 ne güzel
  • 10-08-2009, 02:14:35
    #9
    elektrık ıdaresıne ödemedıler sanırım elektrık borcunu ^^ yada cok yoruldular kapıyalım dınlenelım bıraz dedıler