• 21-03-2007, 21:53:07
    #1
    [yt]C8rjr4jmWd0[/yt]
  • 21-03-2007, 22:03:34
    #2
    Misafir
    zuhaha...
  • 21-03-2007, 22:04:06
    #3
    Misafir
    püüü sapık bebeğe bak
  • 21-03-2007, 22:09:56
    #4
    Misafir
    Hakket bebek sapık çıktı yau İlk deneyimini oyuncak bebekde deniyor püüü
  • 21-03-2007, 22:19:49
    #5
    bebeğin amacı belki farklı hemen kötüye yoruyorsunuz
  • 21-03-2007, 22:21:26
    #6
    Misafir
    wampirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bebeğin amacı belki farklı hemen kötüye yoruyorsunuz
    Tabi tabi, çocuk fakir bebek alacak parası yok, olanıda .....ikip çoğaltcak herhalde galiba kötüye yormamak bu olsa gerek :_)
  • 21-03-2007, 22:24:16
    #7
    o bebek büyüyünce ne olur ?

    Allah korusun
  • 21-03-2007, 22:34:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    en sondaki sporcu ne kadar azimli öyle kaç kez yuvarlandı bırakmadı yarışı