• 30-07-2009, 00:21:00
    #1
    Akrabamdır diye demiyorum facebookta buldum


  • 30-07-2009, 00:22:06
    #2
    aynısını bizde kampüsün önünde ki sigarayı bırakma haftası pankartının önünde yapmıstık, 15 kişi falandık gerçi
  • 30-07-2009, 00:24:09
    #3
    komik ama ayıp bir şey üstünde koskoca afiş var ve o kadar yıl oku ama o yazıyı okuyamama :d