Şaka mı Bu ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şaka mı Bu ?
12
●
392
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Şaka mı Bu ?
1
2
25-07-2009, 01:51:51
#10
Faggo
Üyeliği durduruldu
xLn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
site kodlaması endenezca yapılmıssa öle anlamıştır normal bişi
yada google reklam yapıyo
Devlete bağlı site yalnız
SSK
25-07-2009, 11:14:00
#11
helperman
Faggo bizle kafa yapmıyosun demi
25-07-2009, 12:13:45
#12
SecurityHome
Üyeliği durduruldu
Belki de bizim devlet sunucuları Endonezyadan alıyor belki ondan öyle uyarı vermiştir
25-07-2009, 15:42:39
#13
Anybody
şaka şaka
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler