• 06-03-2007, 19:47:21
    #1
    Üyeliği durduruldu



  • 06-03-2007, 19:50:30
    #2
    yazık ya çok kötü olmus
  • 06-03-2007, 19:51:06
    #3
    uff çok beter olmuş yaa
  • 06-03-2007, 19:52:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    asıl kirpiye yazık. Kel kaldı zavallaım
  • 06-03-2007, 19:57:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    pitbull'da az değil yani tahrik etmiştir hayvanı ondan böle bişi yapmıştır.ama köpeğede bakıyorumda acınacak durumda yaw bütün yüzüne girmiş dikenler
  • 06-03-2007, 21:55:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu ne yaaa
  • 06-03-2007, 22:37:30
    #7
    yaw bu ne
  • 07-03-2007, 01:06:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    uğraşmasaydı kirpiyle, kendi kaşınmış
  • 09-03-2007, 21:19:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Demek ki kirpiyle uraşılmazmış :P