• 07-07-2009, 11:11:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Youtube'den izleyemeyen varsa bekleriz

    Bayılıyorum bu oyuna, hoba
  • 07-07-2009, 11:18:15
    #3
    paylaşım için tşkler..
  • 07-07-2009, 11:25:47
    #4
    İlk videodaki elemanları izlemiştim önceden güzel oynuyorlar.

    Ayrıca o kızlar ne yapmış ya Abartmışlar oyunu

    Yakında bu oyunda kolbastı gibi olur, önüne gelen oynar
  • 07-07-2009, 11:36:58
    #5
    ya buna ne dersiniz

    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=lrjyB3fAQ0g[/MEDIA]
  • 07-07-2009, 11:43:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Oda güzelmiş Tufan, eline sağlık
  • 07-07-2009, 12:03:32
    #7
    oynanan oyun çoğu zmaan hoptek oluyor Karıştırmayalımda

    Kolbastıyı ben 2 sene önce duydum 2 senedir popüler oldu birden ondan önce bilen varmıydı :S