Sattım tavan oldu :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sattım tavan oldu :)
6
●
666
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Sattım tavan oldu :)
31-03-2024, 22:50:52
#1
Sinyor_Ridak
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
31-03-2024, 22:51:34
#2
Misafir
satmadı aksine yönlendiriyor üstat arkadan.
Sadece kamu oyu algı yaratmasın diye
31-03-2024, 23:00:23
#3
polemiyk
Teknik direktör baykemal
31-03-2024, 23:10:44
#4
DigitalTrade
o adamın emeğini sorgulamak saçmalıktır Düşe kalka öğrendi dicemde hep düştü adam
31-03-2024, 23:12:00
#5
goktugpek
Üyeliği durduruldu
Malum parti düştü arkadaşlar chpli belediyeler için bir fırsattır bu iyi değerlendirilmelidir.
01-04-2024, 00:40:51
#6
tarantula901
17 e 1 🤣😂
01-04-2024, 00:52:02
#7
OzeL
Üyeliği durduruldu
Ne mutlu işte
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler