• 25-06-2009, 18:35:50
    #10
    ben kedilerin içinde büyüdüm ama bu tip bir kediyi ilkkez görüyorum bir köpek gibi kendiliğinden saldırıyor bizim kaledeki kediler evlere girip bişiler çalarlardı ama bunun gibi piskopatlık yapmazlardı
  • 26-06-2009, 23:11:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Nerde o kangallar durusu kediyi kaçırmaya yeter.
  • 10-08-2009, 04:26:36
    #12
    diyarbakıra gidince kedilerden uzak duracağım artık
  • 11-08-2009, 14:06:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Aslanım benim
  • 11-08-2009, 14:56:32
    #14
    kedi böyle efelenirse sonu iyi değil