• 12-06-2009, 03:13:02
    #1
  • 12-06-2009, 03:14:19
    #2
    türkçeleştirme :M.ali erbil
  • 12-06-2009, 03:16:49
    #3
    Misafir
    Kaç bin defa gördüm, translate bile daha güzel çevirir vallahi
  • 12-06-2009, 03:18:08
    #4
    Alta da "eâmanın" diye ses efekti verselerdi daha kıyak olurdu.
  • 12-06-2009, 04:28:25
    #5
    Benim ilk defa başıma böyle bir şey geldi.Gerçi çok fazla facebook' ta takılmıyorum belki ondandır.Benim garibime giden böylesine dünya çapında bir siteden hata mesajı alıyorum ve bu hata mesajındaki kelimeler tam TURKLERE OZGU ve bu yüzden paylaşmak istedim.
  • 12-06-2009, 04:31:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Samimileşmeye çalışıyorlar ne var bunda
  • 12-06-2009, 04:43:54
    #7
    Facebook dikkat çekmeye çalışıyor galiba.Benim adımda M.Ali :S
    hocam arkadaşlık isteğin varmış.Benim çok gözüme takılırda rahatsız oldum
  • 12-06-2009, 06:43:15
    #8
    gereksizlerden birisi.zaten facebook' a girdiğime pişman oldum