• 09-06-2009, 23:37:28
    #1
    Arkadaşlar, geçen böyle bir proje düşündük, ve bir amatör film çekiyoruz, Afyonkarahisar sokaklarında

    Sizinle fragman videomuzu paylaşmak istedim, yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.

    Video linki;

    Facebook
    Login | Facebook

    İzlesene.com
    İzlesene.com : Video - afyon ninja [fragman]

    Facebook Hayran sayfamız:

    Login | Facebook

    Ninja: Tevfik Abi
    Çekim Ekibi: Esad - Oğuzhan

    Not: Videoda ninjanın zorla yemek yedirdiği benim.

    :::::EDIT:::::

    Yerel haber siteleri:
    Afyonkarahisar.com.tr [ DİKKAT NİNJA ÇIKABİLİR]
    Afyonhaber Afyon Afyonkarahisar Haberin Tek Adresi

    Çıktığımız Yerel Gazete:
    ODAK
  • 09-06-2009, 23:40:49
    #2
    Hehe iyiymiş
  • 09-06-2009, 23:47:31
    #3
    güzel olmuş, güzel bir kurgu+senaryo üzerine çekebilirsenzi kısa film festivallerine katılabilirsiniz.
  • 09-06-2009, 23:48:56
    #4
    Kutulara herkes vurur hadi duvarı yumruklasanıza
    güzel olmuş
  • 09-06-2009, 23:54:19
    #5
    O gün akşam bir de 3 tane bizim sağdıç olarak nitelendirdiğimiz arkadaştan önümüzü kesti, çıkıntılık yapacak ya.

    Biz de sadece kutulara değil, DUVAR'lara ODUN'lara TAŞ'lara BETON'lara SAĞDIÇ'lara vurabileceğimizi kanıtladık
  • 10-06-2009, 00:03:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kafaya çanta yedi mi hiç ninja?
  • 10-06-2009, 00:10:44
    #7
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafaya çanta yedi mi hiç ninja?
    Yok genelde önce çığlık atıp kaçıyorlar sonra da manyak falan diyorlar
  • 10-06-2009, 00:16:36
    #8
    asuduauduas Gerçekten harika olmuş

    Film ne zaman geliyor
  • 10-06-2009, 00:23:27
    #9
    mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asuduauduas Gerçekten harika olmuş
    Film ne zaman geliyor
    Yakında...
    Coming Soon...



    2 haftaya kadar full filmi çıkaracağız 15-20 dklık bir film olacak, ve inanın en komik sahneleri oraya saklıyoruz Ve çekimler devam ediyor.