• 02-06-2009, 17:11:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun usta.
    Kötü bi durum.
  • 02-06-2009, 17:14:50
    #11
    Bizim burada da bi' ufaklık var, Hayko Cepkin 'in gözünün doğuştan olması gibi bu çocuğunda öyle bi' gözü...

    Resmini çekip bi' ara R10 'a açarım konu.
  • 02-06-2009, 17:15:23
    #12
    Göz kaslarında bir sorun mu var acaba seninde?+benzememişsin Hayko'nun tam tersi.
  • 02-06-2009, 17:24:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun .. daha çok Rocky e benzemişsin.. sen iltihap olduğuna emin misin..? Yumruğa benziyor biraz
    Eminim Eminim ,zaten morluk falan yok
    Hepiniz sağolun arkadaşlar...
  • 02-06-2009, 23:12:11
    #14
    öncelikle geçmiş olsun hocam. ama haykoya fazlada benzemeye çalışma istersen senin orjinal halin daha iyidir

  • 02-06-2009, 23:53:42
    #15
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle geçmiş olsun hocam. ama haykoya fazlada benzemeye çalışma istersen senin orjinal halin daha iyidir
    Aynen , Hayko'ya da böyle alıştık ama tedavi olsa bidaha dinlemem dermişim.
  • 03-06-2009, 09:27:28
    #16
    Valla bu Hayko korkunç bir tipi var yahu.

    Hele bana karşıdan bu şekilde baksa ilk hamleyi ben yaparım kanımca