Komutanım Arkanda (Counter Strike) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Komutanım Arkanda (Counter Strike)
8
●
237
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Komutanım Arkanda (Counter Strike)
27-05-2009, 00:29:27
#1
PowerTurk
Login | Facebook
süperr
27-05-2009, 08:58:24
#2
santos
Hahahahahaha bombaymış valla
27-05-2009, 09:03:03
#3
OLCAYTO85
komikmiş
27-05-2009, 09:06:07
#4
webadam
Alıntı
Counter'mı Terör'mü la bu
Güzelmiş...
27-05-2009, 09:23:06
#5
dombalak
destere filminden bir alıntı geçenlerde seyretmiştim bazı sahneleri gerçekten çok komik
komutanın askerleri ormanda arama yaparken yanındaki 2 askerin "sanki ramboyuz a . q." demesi beni koparmıştı
27-05-2009, 19:03:39
#6
Vosvos
zuahah süper ya
27-05-2009, 19:11:32
#7
playofcs
Üyeliği durduruldu
güzel
28-05-2009, 05:56:15
#8
OzeLban
Üyeliği durduruldu
mukemmel
))
28-05-2009, 08:36:09
#9
zayrog
hehe güzel
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler