• 27-05-2009, 00:29:27
    #1
    Login | Facebook

    süperr
  • 27-05-2009, 08:58:24
    #2
    Hahahahahaha bombaymış valla
  • 27-05-2009, 09:03:03
    #3
    komikmiş
  • 27-05-2009, 09:06:07
    #4
    Alıntı
    Counter'mı Terör'mü la bu
    Güzelmiş...
  • 27-05-2009, 09:23:06
    #5
    destere filminden bir alıntı geçenlerde seyretmiştim bazı sahneleri gerçekten çok komik

    komutanın askerleri ormanda arama yaparken yanındaki 2 askerin "sanki ramboyuz a . q." demesi beni koparmıştı
  • 27-05-2009, 19:03:39
    #6
    zuahah süper ya
  • 27-05-2009, 19:11:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    güzel
  • 28-05-2009, 05:56:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mukemmel ))
  • 28-05-2009, 08:36:09
    #9
    hehe güzel