• 19-02-2007, 11:34:38
    #1
    [yt]XGmlsbHrX6s[/yt]
  • 19-02-2007, 11:40:09
    #2
    zuhahahaah koptum yaaa
  • 19-02-2007, 12:00:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    türk filmleri vay be
  • 19-02-2007, 12:12:02
    #4
    abi arabann Arkasına giriyo ama Eşşek kada Büyük bi yer çıkıo anlaadı wala
  • 19-02-2007, 13:51:20
    #5
    dönüyor mu?
    daha dönmemiş mi?
    ne zaman dönecek ?
  • 19-02-2007, 17:38:56
    #6
    çok yakında .
  • 19-02-2007, 17:47:17
    #7
    Türklerin yaptığı filmlerde bi değişik yapmacık oluyor yaww
  • 19-02-2007, 19:54:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    müziğine hastayım ya
    efsane oldu artık...
  • 19-02-2007, 22:15:24
    #9
    ufan şey ne ufo muş