Ülkem ne hallere geldi. Elin yabancıları Taksim meydanında dolar dağıtıyor bizim milletimiz de birbirlerini eziyor. Bu yabancılar acilen ülkeden çıkartılmalı. Kimsenin halkımızla dalga geçmesine hakkı yok.
https://twitter.com/MstSelanik/statu...pfA6U-AMQ&s=19
Gerçekten çok yazık
12
●466
- 07-08-2023, 17:02:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Normal hocam ülke bitmiş bazıları petrol kralıyız diye geçinip şükür ediyor

