• 07-08-2023, 16:55:41
    #1
    Ülkem ne hallere geldi. Elin yabancıları Taksim meydanında dolar dağıtıyor bizim milletimiz de birbirlerini eziyor. Bu yabancılar acilen ülkeden çıkartılmalı. Kimsenin halkımızla dalga geçmesine hakkı yok.



    https://twitter.com/MstSelanik/statu...pfA6U-AMQ&s=19
  • 07-08-2023, 16:57:19
    #2
    Ülkeyi araplara ve batılılara satarsan sonu bunu olur

    hale içimizde emlakçayı olayımda kıyıda köşe toprak daire varsa araplara batılılara satayım köşeyim döneyim diyen uyanıklar var sonu da bu
  • 07-08-2023, 16:58:20
    #3
    Çok kötü çok üzücü
  • 07-08-2023, 16:59:17
    #4
  • 07-08-2023, 16:59:20
    #5
    Zerre üzülmedim. Herkes hakettiğini yaşar.
  • 07-08-2023, 17:00:12
    #6
    Kurumsal PLUS
  • 07-08-2023, 17:02:22
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normal hocam ülke bitmiş bazıları petrol kralıyız diye geçinip şükür ediyor
  • 07-08-2023, 17:02:44
    #8
  • 07-08-2023, 17:05:45
    #9
    1 dolar 27 tl olunca normaldir