Sizce neyi eksik ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce neyi eksik ?
8
●
140
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Sizce neyi eksik ?
17-07-2023, 14:52:47
#1
Kei
Arkadaşlar laptop bakıyorum arkadaşa mesaj attım tertemiz diyor ama laptop da sanki bir şey eksik gibi sizce neyi eksik ?
17-07-2023, 14:53:38
#2
kSalih
ekranı duvara mı yansıtıyor hocam ?
17-07-2023, 14:54:10
#3
deifoslive
jelatini eksik gibi haricinde harika görünüyor
17-07-2023, 14:54:31
#4
muratbican
ekran bi yere kadar gitmiş sıkıntı yok hocam gelir
17-07-2023, 14:58:06
#5
Misafir
Canı
Kei
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-07-2023, 15:00:41
#6
serhat67
Adam i3 3. nesil laptop demiş. Ekran bilgisi vermemiş ki. Bence alınır.
17-07-2023, 15:06:18
#7
adibelli
Bu kadar temizine daha önce rastlamamıştım.
17-07-2023, 15:13:48
#8
frkymnpdr
Çıtır çutur hasarlı.
17-07-2023, 16:07:41
#9
Ous
Aman tanrımm burası bizim mahalle
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler