cok guzeldi guzel bir konu aslinda saka icin turklerin yaraticiligi
ama suda varki su biterse ki bugidisle bir ihtimal olabilir disk'in istatisliklerine gorede dunyada bulunan karasal alan kadar suyumuz yok saka maka dikkatli olmamiz gerek diye dusunuyorum
Varken sıkıntı yok da olmayınca dünyayı düşünemiyorum. Yanlış anlamayın arkadaşlar bu kadar ince düşünme diyebilirsiniz ama bence çok da geyik bir konu değil...