• 11-05-2009, 00:21:49
    #1
    Bizim şirketten bir arkadaş çekmiş resmi.
  • 11-05-2009, 00:27:20
    #2
    0 doğru
  • 11-05-2009, 00:34:45
    #3
    en son K Yarık demiş,yarım doğru olarak onu sayabiliriz..
  • 12-05-2009, 08:31:45
    #4
    Hususi yapmış sanki.
  • 12-05-2009, 08:34:09
    #5
    aTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hususi yapmış sanki.
    Hususi yapılmamıştır. Aslında bu bizim güleceğimiz yerine ağlamamız gereken bir durum. Ne yazık ki benim babam da aynı şekilde yazıyor. Nedeni ilkokul terk olması. Bunun suçlusu kim bilemiyorum, ağlayacak halimize gülüyoruz oda güzel.
  • 12-05-2009, 08:35:22
    #6
    Mekanın ismide "Sandwichs and Salads" bir değişik geldi bana.