• 08-05-2009, 19:51:59
    #1
    İkinci Dünya Savaşında iki yahudi almanlara esir olmuş..Bunlardan biri diğerine Almanların kendilerine ne yapacaklarını sorar..O da baslar anlatmaya :
    2 ihtimal var ya bizi öldürürler yada esir kampına yollarlar..
    Öldürürseler sorun yok kampa gidersek 2 ihtimal var..ya kurşuna diziliriz ya da gaz odasında öldürülürüz..
    Kurşuna dizilirsek sorun yok ama gaz odasına gidersek 2 ihtimal var..Bizden ya sabun yaparlar ya da kağıt..Sabun yaparlarsa sorun yok kağıt yaparlarsa 2 ihtimal var..ya gazete kağıdı oluruz ya da tuvalet kağıdı..Gazete kağıdı olursak sorun yok ama tuvalet kağıdı olursak işte o zaman moku yedik..
  • 08-05-2009, 20:02:35
    #2
    güzeldi
  • 08-05-2009, 20:27:23
    #3
    PhiL0sQph3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzeldi
    eyv..
  • 08-05-2009, 20:32:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    süperdi ya harbiden yerler ha
  • 08-05-2009, 20:36:06
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel fıkraydı , insanlardan nasıl sabun veya kağıt yapılıyor orasını anlayamadım .
  • 08-05-2009, 20:37:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Güzel fıkra
  • 08-05-2009, 20:39:33
    #7
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel fıkraydı , insanlardan nasıl sabun veya kağıt yapılıyor orasını anlayamadım .

    İlk olarak alman lider adolf hitler tarafından düşmanlarına besledigi kin nedeniyle faliyete girmiştir tam olarak yıllını bilmiyorum ama fırınlarda kadın erkek binlerce kişi diri diri yakılmış. küllerinden sabun yapilmiştır. kadınlar ve erkekler ayrı ayrı yakılmıştır. yag miktarları farklı oldugu için kadınlar 25 30 erkeklerse 15 20 dk süre ile yakılmıştır. kadın vücudu daha yaglı oldugu için ve yapılan araştırmalar sonucu bu küllerin sabun olarak kullanıldıgı tespit edilmiştir ve bir diger araştırmadada insan vücuduna en ii gelen insan külünden yapılan sabun oldugu açıklanmiştır. Türkiyede şuan da insan yakma fırınları bulunmamaktadır islam dininde yasak oldugu için.
  • 08-05-2009, 20:41:42
    #8
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel fıkraydı , insanlardan nasıl sabun veya kağıt yapılıyor orasını anlayamadım .
    Fight Club filmini izleseydin anlardın
  • 08-05-2009, 20:43:31
    #9
    güzeldi yahudiden güzel sabun çıkar