• 07-05-2009, 00:44:15
    #1
    Giriş Yap | Facebook

    O kadar korna çalarsan olur işte :d
  • 07-05-2009, 01:17:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    haha tepkiye bak
  • 07-05-2009, 01:17:41
    #3
    video için teşekkürler
  • 08-05-2009, 04:29:18
    #4
    Hava yastığı mı çıktı la
  • 08-05-2009, 04:36:06
    #5
    aTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hava yastığı mı çıktı la
    He la
  • 08-05-2009, 04:50:00
    #6
    ne çantaymış be kafama yemek istemezdim

    teşekkürler
  • 08-05-2009, 04:54:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Teyzeye korna çalarsan olacağı odur teşekkürler güzeldi
  • 08-05-2009, 07:40:39
    #8
    Süper teyze iş başında. *güzeldi sağol +*
  • 09-05-2009, 21:19:16
    #9
    ilk korna calana kadar uyuyomuydu teyze sankı